att göra,

Sen Linnea förklarade för mig att folk som har väldigt mycket ångest ofta gör att göra-listor så är det ungefär det enda jag tänker på när jag skriver mina. Allra helst vill jag ha ungefär fem stycken igång samtidigt. Nu har jag lyckats minimera det till häpnadsväckande två - en veckolista och en mållista. 
- men det jag inte fattar är hur folk lyckas hålla allt i huvudet? Jag skriver upp allt i kalendern, i mobilen, på minst en lista och gärna på handen. Och det blir ändå ofta så att jag dubbel/trippelbokar... 
 
Hur gör alla andra människor i sina liv? Det kan ju inte bara vara jag som älskar listor och som gärna använder olika färgpennor som koder... Eller hur? Ta bara min tisdag, hur skulle någon kunna hålla allt detta i huvudet?
 
- vakna, promenera, plugga
- 10.00 fika + radioinspelning med Ove
- 12.00: spinning
- 13.00-15.00ish plugg med Naddi
- 15.00ish fika/lunch/middag/häng med La familia
 
- och här sitter jag och planerar resten av dagen som består av att våga börja skriva rent en uppgift, har för första gången fritt spelläge och är lite för exalterad för att våga börja skriva. Tidigare har det alltid vara helt styrda uppgifter med noll utrymme för egna tankar och åsikter... Men det är det på denna kurs.
- utöver det ska jag äta smulpaj med kombos, gå på bio med Fredrik och läsa klart lite texter till Umeåkursen. Samt skriva en text om att våga misslyckas.
färgkoder plugg schema
0 kommentarer