skolinformatör för RFSU

Ni vet när en verkligen vill något, verkligen sådär jättemycket - men så av olika anledningar så går det aldrig? Jag vet hur det känns. Jag har sökt till att få bli skolinformatör för RFSU i fyra år nu, jag tror att detta blir min femte sökning? De två första gångerna jag blev nekad så grät jag, tredje gången blev jag arg, förra året brydde jag mig inte - i år vill jag bara komma med. 
 
Jag är så otroligt jävla peppad och jag vet att jag skulle göra ett fantastiskt jobb. (det är så jobbigt, för jag orkar inte ens låtsas leka blyg eller som att jag inte vet själv hur jävla bra jag skulle vara på jobbet. Jag skulle göra ett fantastiskt jobb, vilket jag även skrev i min ansökan.)
 
Så kan vi alla ta och hålla tummarna för att det är femte gången gillt som gäller för mig. Att detta är året då jag äntligen blir skolinformatör. Ja, jag tycker vi spikar det. Tack i förskott.
 
 
ps. det var förresten till skolinformatörsutbildningen för RFSL som jag ansökte via RFSL Nyköping, sa att jag kom från Norrköping och blev kär i Kristianstad. Men det är en heeelt annan historia. 
0 kommentarer