spår åtta

Försöker tänka på att jag redan saknar Robin, så skriver istället om gårdagens fynd.


1) Hittade en liten underbutik till Svenskt Tenn och minglade omkring där lite för länge. Kom ut med ett paket till vårt köksbord.

2) smsade mamma och frågade om ett par gråa kostymbyxor i ull var ett kap för 500. Hon ringde upp direkt och sa att jag skulle köpa dom. Det är så fantastiskt att både mamma och Phia kan sånt, för mig går det på något sätt förbi.

3) Starbucks finns här och jag drack en vansinnigt dyr men likväl god latte. Samt fick två nya vänner till min samling. Undrar om Alvesta har en egen kopp? Skoja.

2 kommentarer
Moa

Vilka tabletter? ;-)

Caro

Manhattan!! Såklart!! :)) jag har dreglat efter dom lite för länge och när tanten erbjöd sig att slå in var det bara att slå till!