80 dagar gul - perfekt bokklubbsbok

Vem gillar inte att diskutera böcker? Jag älskar idéen av bokklubbar, att alla läser en och samma bok, samlas över några liter te och pratar om samma bok. För vi läser ju alla på så olika sätt, läser in speciella saker och blandar in våra egna erfarenheter. 
 
I vintras fick jag hjälpa X-story att skriva några bokklubbsfrågor till första boken i 80 dagar-serien. En fantastisk erotisk historia som finns i 6 delar. De tre första är översatta till svenska redan, och jag håller tummarna för att resten också kommer översättas. 
- och igår när jag träffade Lina från Adlibris berättad hen att det är den bok som sålt allra mest under deras bokklubbstid. Hur kul är inte det? Så jävla peppigt. 
 
Så, är ni på jakt efter en riktigt bra erotisk bok - köp 80 dagar gul. Nu finns den även i pocket, och resten finns än så länge i inbundet. Och vill ni ha bra bokcirkelfrågor, hör av er till mig!
 
0 kommentarer