kombo sökes!

Kombo sökes!

En era går mot sitt slut och jag söker nu en ny kombo. Från och med första juni står ett rum ledigt hemma hos mig i Högdalen. Lägenheten är på 55 kvadrat och består av tre rum och kök. Huset är beläget ca 4 min från tuben och i området bor pensionärer och gulliga barnfamiljer.

 

Det finns garderober i rummet och även utrymme i källarförrådet.

Det är ju en fördel om du är som jag en social individ, men om det inte är så finns det gott om dörrar i hemmet. Du får gärna vara rökfri och jag tolererar inga homofobiska eller rasistiska åsikter.

 

Jag äger ingen tv, så ringer radiotjänsten på så äger vi inget elektroniskt. Hyran är på 3000kr/mån och då ingår internet, el och gas. Det finns tillgång till tvättstuga i närliggande källare.

 

Så letar du efter ett rum att hyra, eller känner någon som ska flytta till stan, flytta ifrån sin partner eller dylikt – hör av dig!

 

Du når mig antingen via mail: [email protected] eller på nummer 073-6530835

0 kommentarer