ljus eller mörk choklad?

Vi hade syskon-brunch igår, och som alltid diskuteras ämnen högt och lågt. Allt från min sexualitet till vilka möbler vi ska ha i storstugan på landet är ämnen som prickas av över några timmars buffé. 
 
C - Jag är i alla fall inte poly! Då hade det blivit ännu mer att hålla reda på för dig brorsan. 
B - Poly? Vad är det nu då? Du och dina ord. 
C - Poly, att en är polyamorös. Dvs vill ha eller har flera relationer samtidigt, sexuella som kärleksfulla. Och alla är lika mycket värda. Det finns ingen skillnad. 
B - Va fan, kunde du snacka med pappa om sånt här också eller?
C - Pappa var eljest, ledsen att säga det, men så är det faktiskt. 
B - Eljest?
C - Lite "snäll", naiv, blåögd, "borta", ja du vet. Så hade jag börjat snacka om poly hade han frågat om jag tyckte bäst om ljus eller mörk choklad. 
 
- ämnen som rör poly kommer jag aldrig tröttna på. Det finns så mycket att lära sig, utforska och förstå. 
 
Den här bilden är så fruktansvärt rolig. Brorsan ser ut som Sune och jag vet inte riktigt vad jag gör? Ligger över halva bordet för att få till ett familjefoto? Hur som, världens bästa syskon. 
 
2 kommentarer
Sophia

Är det bara jag eller blir vi lixom likare varandra med åren?
<3

Caro

Jag tycker iaf att jag och brorsan ser lika speedade ut! Haha! Ni ser mer rara och städade ut <3