sommaren 2013

Jag vet att jag tenderar att säga det varje år, men denna sommar kommer fan bli magisk. Sommaren 2012 minns jag inget av? Sommaren 2011 minns jag för mycket av.
 
Men denna sommar, kommer bland annat innehålla: London och Harry Potter-land, körkort, totalt 60 hp rikare, förmodligen Putte i Parken, lite sommarkurser, långa lata dagar på landet, hångel och dans, löpning, läsning av alla Sjöwall Wahlöös böcker, bebisen kommer!!, vandring längs Santiago de Compostela, se Håkan live, fira att jag blir bara en liten gnista, samt skriva skriva skriva. Som sagt, magiskt. 
- och jag ska bli brun. 
 
 
ps. och ikväll, alldeles nyss fick jag en kombo som bor juni-aug, därefter flyttar *trumvirvel* JENNIE in!! min andra halva flyttar direkt från Berlin hem till mig. Så jävla peppigt.
0 kommentarer