valborg

Gick igenom lite album nu på morgonen för att se vad jag gjort de senaste åren under denna högtid. Är det ens en högtid? Folk har ju fått för sig att en ska supa ihjäl sig idag för att det är röd dag imorgon?! Eller så kanske det är den traditionellt bästa dagen på året då en ska demonstrera/manifestera viktiga saker. Men det är ju lite olika det där. 
 
2010: hej småttingar! Jag hade precis lärt känna Aleks, här var vi på någon pub i gamla stan innan vi drog vidare till Kolingsborg och dansade hela natten. Ingen majbrasa, men mycket dans och män.
2011: körde all in i Uppsala. Fy fan. Jag och Madde gick från Flogsta till centrum och började dricka vid 6.30 "för att det blev ju lättare att bära"... Sen höll vi igång resten av dagen. Never ever. 
2012: Jag var en av samordnarna för Colour of Love i Uppsala. Magiskt. Folk var fulla och glada, kondomerna haglade! Dock hade vi polisens "avlastningsplats" precis vid vårt tält. Så himla märkligt. Men kul dag! Vi åkte hem 21, totalt färdiga. 
 
I år blir det något så originellt som grillning i tanto. Lär bara vara mitt gäng och ca 50000 till! Pepp!
0 kommentarer