varför vill folk inte ha sommarlov?

Vi sökte kursen på skoj, främst för att vi alla älskar allt som har med ämnet att göra. Och för att det vore kul att ha 7,5 hp i några böcker som en älskat i över tio år. Alla tre sökte, jag hetsade några till att söka. 
 
Madde gick så långt att hon kallade vår resa till London för "studieresa". Jag instämde glatt. 
 
Fast nu visade det sig att bara Madde kom in! HUR, hur, Hur kan jag ha hamnat på plats 79 till kursen Harry Potter och hans värld?!
 
På en annan kurs är jag plats 329. Det är galet. Vilka är ni som inte vill ha sommarlov? 
 
Så förutsatt att inte folk hoppar av så kommer jag läsa kurserna Astrid Lindgrens författarskap och Ungas kultur i ett digitalt medielandskap. Det är ju också kul. 
 
 
Minuterna innan hade jag och Ernst plankat in på spåren 9-10 för att hitta skylten... Jag hade hjärtklappning och Ernst grät, eller om det var tvärt om. Hur som, detta var vad som bjöds. Utanför själva stationen. Den besvikelsen.
0 kommentarer