sex myter om sex

Igår fick jag äran att bli intervuad av Julia Kronnäs för MSN Live. Det är en klasskompis/kollega till min vän Ove som går på JMK. Tidigare har jag deltagit i lite olika radioprogram. I denna artikel är jag med och svarar på de sex klassiska myter om sex
- ni vet de där frågorna som en alltid undrat över, men som en inte vet vem en ska fråga - tadaa, saken är biff. 
 
De myter jag svarar på är:
- är missionären den vanligaste samlagsställningen?
- killar är kåtare än tjejer?
- ens förhållande avspeglar sig i ens sexliv?
- om en kille får blue balls måste han få komma?
- mödomshinnan finns?
- att ha sex första gången gör ont?
 
Här trycker ni för att hitta mina svar. Det är givetvis inte jag som valt bilderna, så det får ni se mellan fingrarna. Det är bra frågor som många undrar över. Ofta dessa frågor som de finns ca tusen svar till, massor med fördomar och alltid någon som läst någon i en ålderdomlig bok. Jag bakar in min syn på de olika ämnena tillsammans med korrekt fakta. Enjoy!
 
 
1 kommentar
Ellsi

Intressant, både bra frågor och bra svar, hurra!