svin

Jag kan inte gilla alla kunder, det är helt omöjligt. Men en del är så pass vidriga att de på något sätt stannar kvar.

Tweeten nedan hände igår. Och jag var mållös, minns inte ens vad jag svarade? För att förtydliga var det ett heterosexuellt par, om jag nu ska köna dessa individer.
- och det var nog sättet hen pratade på som gjorde mig mest upprörd. Överlägset, världsvant och hävdande. Det var knappast en ovanlig mening för denna person att uttala.


Och jag försökte sätta mig in i fruns sits för en liten sekund. Hade det varit jag hade det slagit slint rejält. Min partner skulle aldrig få tala över huvudet på mig eller i mitt ställe. Vid dessa tre tillfällen skulle undantag ges:
1) jag har tappat rösten
2) jag kan inte språket/engelsk fras
3) jag kan ingenting om det jag behöver, exempelvis teknik

Men utöver dessa tillfällen - hur kan någon tycka att det är ok att ens partner gör så? Och varför skulle jag tycka att det var en god idé att min partner blir särbehandla till henoms fördel, och gå med på det? Jag förstår det inte. Den typen av relation vill jag aldrig befinna mig i.

1 kommentar
rebbex

Det beror på att han inte vet att eran gård är henar alltså den berömda toma skallen med dator upkopling. Han skulle nog vara mer förstående om han visste hur många som blivit torterade och dött i cancern! en orsak man numera försker sprida dessa saker ut i landet!