typ fjorton

X - Är det ett sugmärke du har på halsen?
C - Haha ja, det råkade visst bli så... 
X - Åh, jag minns själv hur det var när jag var fjorton! 
C - Eh, fast jag är ju inte fjorton, jag har ju precis fyllt tjugofyra. 
X - Ja, juste. Men du fattar. Sådär ung.
 
Och om det är fjorton år som är gränsen för att få ha sugmärken, då kan jag gärna stanna vid den åldern på några plan. Sen tänker jag att det är lite skillnad på när vi hade sugmärkstävlingar och mamma tvingade mig att bära polotröja mitt i sommaren och hur Adrian tejpade Pippi-plåster över hela halsen. Och dom sugmärken som görs idag
 
 
Och det här med att olika former av smärta faktiskt kan upplevas som skönt under upphetsat tillstånd, är ett av mina favoritområden. Det kan vi ta lite senare. Hjärnan är magisk när det kommer till just detta kapitel. 
 
0 kommentarer