3e december - min familj

Jag har sedan många år tillbaka levt efter det kinesiska ordspråket Familj är de vänner en väljer. Och vi kan väl alla konstatera att det där med kärnfamilj inte längre är normen. Visst, det är så för många människor. Men långtifrån alla lever på det sättet. Utan nu kan en familj innehålla alla möjliga människor och formas om gång på gång. Och jag är glad över det, för den dagen jag börjar kläcka kids - vet jag att dom kommer att omges av en mängd olika människor. Min fina, gigantiska familj. Här kommer bilder på några som ingår:
 
- bilden föreställer min mor, min far och min ena storasyster. Detta är mitt absoluta favoritfoto! Även om jag då och då blir avundsjuk på att inget liknande foto togs när jag väl var kläckt... Det där med att vara förstfödd. 
- min tjej. Bilden är tagen kvällen då vi blev ett par <3 min fina kärlek!
- årets midsommar som tillbringades ute på landet tillsammans med mina fantastiska syskon! 
- HT-gänget <3 min trygga bas från gymnasiet där allt blir som vanligt en kvart in i hänget. 
- Moa, min lika kloka som fina vän. Stöttepelare, uppslagsbok och den en paniksmsar så fort en inte fattar något om vad som helst.
- aspside! <3 Dessa har jag hängt med från sexårs. Det är så jävla många år. Så många kladdkakor som gott och timmar av skratt som skett med dessa finingar.
 
Det är en vacker skara jag inkluderar i min familj. Utöver dessa frontade finns det ett gäng till, men som jag inte hittade foton på, men ni vet vilka ni är ändå. Detta gäng, som jag älskar dom! Varierande blodsband och kärleksband, men likväl min familj. Det enda som saknas nu är en liten mops <3 och en rödhårig bebis om några år :)))
 
0 kommentarer