7e december - mina hemligheter

Åh, jag brukar ibland tänka på denna fråga - eftersom jag inte har några. Den dagen jag blir intervjuad av en skvallerblaska, så kommer dom inte finna något alls. Just eftersom jag hela tiden är väldigt öppen med vad som händer och sker. Tankar, åsikter, stora grejer som sker - allt är öppet för beskådan. Jag tror inte på hemligheter och jag gillar inte att lägga locket på. Dessutom skulle jag inte kunna ljuga eftersom jag har världens sämsta pokerface.
 
Eventuella hemligheter som absolut inte är några hemligheter: 
 
- jag har legat med alla kön
- jag har varit sambo med en snubbe
- jag lever nu i en samkönad relation <3
- jag har haft hepatit C
- jag har haft könssjukdomar
- jag har mensat ner mig på allmän plats
- "avklädda bilder" finns i form av underklädes/bikini-bilder i arkivet
- jag började betala radioavgift i somras efter något års uppehåll
- jag har inte betalat något olovligt på firmakortet
- jag hyser stor avsky mot råttor
- jag röstar åt vänster men är inte kommunist
- jag har åkt fast för snatteri när jag var 12 fastän jag var oskyldig
- jag har bevittnat incest i form av syskonhångel
- jag drack hembränt två gånger som femtonåring
 
 
Jag kan inte komma på så mycket mer som skulle kunna vara hemligheter, jag kanske är en ganska ospännande person? Eller bara för öppen för mitt eget bästa. Men det finns inte så mycket att dölja, eftersom jag står fast vid att jag tror på att prata om typ allt.
 
 
 
0 kommentarer