ett litet utkast

"Glidmedel kan nog vara en av de bästa uppfinningarna som någonsin skapats. Det går att använda till hela kroppen, vid alla sorters sex och det går inte att överanvända. Det enda ni måste tänka på är att matcha rätt sorts glidmedel med rätt material. Består leksaken av silikon ska det vara vattenbaserat glidmedel, detta för att produkten inte ska skadas. De flesta sorters glidmedel smakar ingenting, lämnar inga spår och går att applicera på hela kroppen."
 
Sitter och skriver på lite texter som förhoppningsvis kommer ut under veckan. Det bästa med detta uppdrag är att jag får väldigt fria händer, får skriva som jag vill och använda mitt eget språk. Förutom att jag använder ordet penis istället för kuk. Men en kan ju inte få allt.
 
Texten kommer att komma upp på fantastiska sidan Oliver & Eva där jag fått ett litet specialuppdrag inför jul. 
 
Det var denna produkt jag hade i åtanke när jag skrev texten ovan.
 
 
0 kommentarer