åh!

 
Det finns så mycket jag tycker om med den här bilden. Och så många jag tycker om. Det är några ur min kurs för att bli skolinformatör för RFSU. Igår var femte gången vi sågs? Så då är det tre gånger kvar, och jag vet redan nu att jag fått vänner jag kommer ha kvar länge. 
- igår drack vi öl, bestämde vilka tre vi skulle ta med till en öde och gjorde topp tre över egenskaper en drömpartner ska ha. Bland annat. Och jag har en lista i mobilen med suspekta ord...
 
Jag kan bli lite gråtmild och rörd när jag tänker på hur mycket jag gillar gänget. Jag kan komma från en kass dag i skolan, sönderstressad och körd - fem min senare känns allt bättre och jag är omgiven av kloka, fina människor som får mig att skratta. 
 
och jag älskar fenomenet att mer el mindre vuxna människor får hänga tillsammans, utbilda sig i något de brinner för och knyta kontakter. Det finns något jävligt fint i det. tack.
0 kommentarer