ett avslut.

Igår fick jag kicken av Veckorevyn - i morgon åker jag till New York.
 
Ska ägna en vecka åt att titta på fina hus, äta cupcakes, hänga med min fina syster - men kanske framförallt fundera över hur fan jag vill göra. Vad vill jag med mitt liv? Vad är nästa mål? Vad vill jag uppnå? Vad händer härnäst? Jag vet inte. Just nu vet jag faktiskt ingenting. 
- jag är främst så otroligt jävla ledsen över att det är över. så fruktansvärt jävla ledsen att jag igår grät tre gånger på tuben och gråtit sen jag fick mailet ungefär var tredje timme. tvivel slåss mot ångest över vilken känsla som ska ha störst plats i min lilla kropp. 
 
jag brukar inbilla mig att varje resa, oavsett vart jag ska eller hur långt jag ska åka, så brukar jag se det som en nystart. en chans för nytt blod, nya insikter och ett uppvaknande. - denna resa gör min inbillning verklig. 
 
 
jag hoppas att jag kommer komma på vad som blir nästa steg, eller att underbara och fantastiska saker bara trillar in i mitt liv, tack. och jag har ingen aning om vad som händer med bloggen. som vid alla händelser pendlar jag mellan känslorna - och det kanske är på tiden att jag avslutar denna sida? vi får se. 
- just nu vill jag bara att något jävligt fantastiskt ska ske. 
 
 
fram till dess, ta hand om er och så hörs vi. min mail framöver är alltså [email protected]  
 
puss.
 
ps. har för första gången någonsin fejkat ett leende.
ps 2. tack för den här tiden bloggen, nu är jag redo för något nytt. ska bara sörja ett tag till, men vi kan säga 5e mars?
0 kommentarer