James Frey

Madde, om jag har! När vi fick in hans senaste The final testament tittade både jag och chefen på den och försökte förstå vad det var för bok. Hen: det handlar något om sex, och jag tror män har har sex, du kanske borde läsa den Caro?
 
Sagt och gjort. Jag skulle till Staterna, boken utspelar sig i New York - Jesus är vid liv! Han frälsar människorna, är god, ligger med män, får människorna att älska varandra och med varandra. Jag var fast efter en sida och slukade den. Språket är magnifikt. 
 
Dock har jag inte läst hans böcker om missbruk? Hade en del bekanta som sysslade med sånt, dyrkade hans bok och som blev knäckta när det visade sig vara bluff... Men är det bra böcker iaf? 
 
 
När Frey var i stan var några från PS på middag med honom och jag bad en av cheferna få en bok signad åt mig. Kom tillbaka dagen efter med detta. Jag är inte riktigt säker på hur chefen presenterade mig, men snyggt resultat.
 
ps. om någon vill låna, hojta! 
1 kommentar
Linda

Men ååh så fint!