fantasikalender för 2013

  • lyssna på samtliga p3-dokumentärer
  • bli mer allmänbildad och vidga mina kunskapsfält
  • klara Kriminologin
  • besöka Paris! 
  • bli en flitig och regelbunden löpare
  • läsa fem klassiker (vem hinner 30?)
  • ta körkort
  • våga ta det lugnt
  • prata i radio regelbundet
  • göra succé med min spalt i Veckorevyn och fortsätta vara omtyckt av läsarna <3
  • Fira St Patriks Day i Dublin med HT
  • våga tacka nej
  • fira midsommar på landet med syskonen <3
  • resa bort en vecka själv på semester
  • bli klar med min första bok
  • bli förälskad
  • umgås flitigt och ta hand om mina finingar
  • skapa podcasts och publicera
  • shapea upp denna sida och förbättra
  • trycka mina visitkort! (hittade en formgivare/konstnär igår!)
  • besöka minst tre nya platser
  • ha fler föreläsningar, workshops och möten med unga
  • åka till New York med syster!
  • bli fast krönikör för tidning/hemsida
  • ha sommarlov
  • arbeta mer aktivt med säkrare sex-info och hivprevention
  • vara vegeterian
  • besöka Harry Potter-landet!!!
  • springa och överleva vårruset
  • skriva skriva skriva
  • hångla, ligga, ragga, onanera - för skojs skull
Sammanfattningsvis: jag vill fortsätta att utvecklas inom min roll som Veckorevyns sex-expert. Föreläsa, skriva, upplysa och informera mer aktivt om säkrare sex-info, könssjukdomar, könens anatomi, hivprevention osv. Jag vill även resa tillbaka till både London och New York, samt upptäcka nya platser och vidga mina vyer. Och trappa ner, fokusera på krim-studierna och njuta av livet. 2013 kommer bli det bästa året. 
 
0 kommentarer