fjärde tentan på tio dagarp

 
Detta lilla trötta ansikte visar en som skrivit klart fyra tentor/examinationer på tio dagar och således tickat in 30hp. Jag är glad att jag kommit ur min period som innebar att en sitter i sista sekunden, hetsdricker energidrycker och mufflar i sig choklad, för att sen gråta några gånger i timmen och lämna in tentajäveln tre min i tolv... 
 
Den tiden är förbi. Heja! 
 
Bäst av allt: nu kan jag ägna all min tid åt kriminologin! Och Veckorevyn givetvis. Åh, är så pepp. Denna vår kommer bli magisk. 
 
Nu: göra vegetariska Elvis Presley-muffins inför en lååååång dag på Uni imorrn med Moa. 
 
ps. så märkligt att både tröjan och mössan tillhört andra människor tidigare. Tröjan tror jag ärvde/glömdes kvar av ett ex, det enda fina kvar av det förhållandet... Och mössan hittade jag i en låda på landet. Pappa hade för vana att köpa på sig ett gäng utifall vi skulle komma och jobba eller dylikt. Fint.
0 kommentarer