knyter ihop säcken

Vecka fyra kan ha varit den vecka som innehållit flest sorters känslor. Inleddes med adrenalinrus över att krim skulle börja, hetsrökning för att få ner pulsen och besvikelsen över att ingen pratade i min klass. Jag kände mig hemma i ämnet, men stressad över det icke-sociala. Som jag istället tog ikapp under timmarna med RFSU, och ägnade tisdag kväll åt den bästa föreläsningen på länge. Jag är "färdig" med sorgterapin och har gått förbi hans verkstad sex gånger nu i veckan. Ägnade onsdag kväll åt familjen och spikade tre resor som ska ske i vår. Minglade med Katerina Janouch i torsdags morrse, där vi diskuterade kvinnlig och manlig sexualitet tillsammans med ett gäng journalister. Och samma eftermiddag gick jag med i KRÄM. Under fredagen kickade jag igång en tredje kurs och beskrev alla mina erfarenheter inom sexologi, det blev en bra och mäktig lista. Lördagen ägnades åt RFSU med diskussioner om porr och maskulinitetsnormer, jag blev kallad trojansk häst över några öl och natten avslutades i endorfinrus. Idag har jag hunnit plugga inför kommande vecka, jobba i balsalen och gått på en feministisk pjäs
- är redan pepp på nästa vecka. 
 
Avslutningsvis, hur jävla vacker är inte denna bild? Magisk. 
 
0 kommentarer