caros nybörjartips

Som ni vet älskar jag den fantastiska hemsidan Oliver & Eva som säljer sexleksaker. Det finns sexshoppar och det finns sexshoppar. Och jag älskar att det går att se produkterna i alla vinklar, för hur ska en kunna veta hur en produkt är utformad om en inte har möjlighet att se produkten live? Så smidigt. 
 
Hur som, dom har i dagarna lagt upp en liten flik som heter Tips och Råd - och där kommer ni i fortsättningen även hitta mig! Under fliken Caros Nybörjartips huserar jag och hjälper er genom den gigantiska djungeln av sexleksaker. 
- just nu kan ni läsa om knipkulor, penispump och penisringar - allt för nybörjare. Hurra!
 
 
Jag skriver om hur produkten fungerar, hur den är utformad, vad en ska tänka på, hur den kan användas själv eller tillsammans med andra, hur en gör användningen bättre ur ett säkrare sex-perspektiv och hur du ska ta hand om produkten på bästa sätt! Samt vilka glidmedel som passar, för vem älskar inte glidmedel? 
 
Så in och klicka runt på sidan, läs och lär på min sida och gå loss bland varorna. Sexlekssaker till alla! 
 
Denna produkt presenteras i samband med texten om knipkulor. Belladotts produkter är dom snyggaste på marknaden. Jag älskar hur förpackningarna ser ut! Snyggt och retro - samt en väldigt trevlig produkt. Som ni hittar här!
0 kommentarer