det femte underverket

Jag har blivit moster! Under min födelsedagsmiddag gick vattnet. Igår runt 18.30 föddes det lilla underverket. Idag fick jag äntligen träffa, sniffa och hålla det lilla knyttet. Det finns barn och det finns barn, och mina syskonbarn är nog dom allra finaste i världen. Det är något som hugger till i hjärtat när jag tänker på de små liven. Och nu har mitt tredje syskon fått ett litet kärleksknytte - det femte underverket. 
 
 
 
hej älskade älskade unge! jag ska lära dig allt jag kan. som att klättra i träd, de bästa kurragömmaställena på landet, hur du fiskar med andra fiskars ögon och sen bryter nacken på dom, hur du gör den bästa kladdkakan eller vilken bok av Astrid Lindgren som egentligen är den bästa. vad sommarknän är och hur du lär dig att jorden blir en bättre plats om alla delar med sig av sina tillgångar och tjänar efter behov. samt lura i dig att Olof Palme fortfarande är vid liv och vår hjälte! välkommen till jorden <3 
 
0 kommentarer