löpar-pepp

I fortsättningen är det exakt så här jag ska tänka när jag är ute och löper. Och även föreställa mig att jag har likadana träningskläder som hen den där söta i Juno. Ni vet hen som älskar tic-tac orange. 
 
 
Och apropå spermier som simmar, jag får ett syskonbarn snart! Vilken jävla minut/timme/dag som helst nu. Snart kläcks hen. Som jag längtat, väntat, peppat och tänkt! Hur kommer hen se ut? Hur mycket hår kommer hen ha? Vilken ögonfärg? Kommer vi kunna se pappa i ungen? Kommer ungen ha våra fjälltoppar till överläpp? Kommer min present jag köpte i december att passa?
 
 
- och vad tar en med sig till sjukhuset? Jag har ingen aning? Jag vet att blommor och jordnötter går bort. Men utöver det kan det ju faktiskt lämpa sig med vad som helst. Bullängd? Jordgubbar? Lite skivad pata negra? Rostbiff och potatissallad? Yatzy? Kräkpåsar? Från A till Ö i en samlad fin box? Raggsockor? Kom gärna med tips! 
 
0 kommentarer