mina raggningstips i NSD

Grattis alla Norrlänningar, ni som prenumerar på NSD har i helgen/idag fått hem en papperskopia av tidningen där jag medverkar. För er som inte bor strax ovanför Uppsala finns artikeln att läsa här.
 
Över en telefonintervju fick Jessica Tervaniemi ställa frågor som rör internetdejting. Vad ska en tänka på? Varför ökar internetdejting? Vad är fördelarna och vad finns det för nackdelar? Skulle kunna babbla på om ämnet betydligt längre än tio min. 
 
Det finns så mycket som är bra med att ragga på nätet, samtidigt som en ska ha i bakhuvudet att en aldrig riktigt kan veta vem det är som sitter på andra sidan datorn. Visserligen kan det vara en del av själva spänningen, men det kan också bli farligt om en ger ut för mycket känslig info. 
 
Hur som, läs, lär och ta det med er nästa gång ni ger er ut och nätraggar! 
 
 
 
Detta foto är taget i våras, men jag tycker ändå att jag ser så liten ut? Fast samtidigt proffsig ut. Bra kontrast.
 
0 kommentarer