Payson vill inte medverka till försäljning av sexleksaker

Vem har egentligen makten? Eller den rätta frågan är snarare - varför vill en förvägra människor att ha njutningsfullt sex, utveckla sitt sexliv, ha kul, njuta och maxa sina orgasmkunskaper? 
 
För att en kan? Eller för att en vill bestämma vad som är rätt sex och vad som är fel sex? 
 
Jag vet inte, och jag blir inte klok på det heller. Läs gärna artikeln, läs den en gång till och försök förstå varför kortföretaget anser sig ha rätten att bestämma hur människor ska ha sex. Här hittar ni artikeln.
- för det är när en börjar dela upp vad som är rätt och fel att sälja när det kommer till sexleksaker, som en tangerar vid diskrimiering, tighta normer, fördomar och trångsynthet. 
 
På bilden ser vi Tobias Lundqvist, grundaren av företaget. Som jag även hade äran att gå utbildning med för RFSU som skolinformatör i vintras. 
 
 
Oliver & Eva är ett företag som bland annat säljer sexleksaker. Men även saker som kan användas inom bondage, intimrakning, spel, kloningskit och glidmedel osv. Fast det är inte vilket företag som helst, dom är ett företag som arbetar för en jämställd värld, roligare och bättre sex, samt har en egen värderingsgrund.
- jag grät första gången jag fick höra om sidan, för att den är ultimat när det kommer till sexleksaker - och för att den har ett syfte! Kan vara första gången jag gråter över en materiell sida?
 
 
Om AFA någon gång gör en politisk kupp gällande sexleksaker skulle detta vara deras gyllene tillfälle! Låt oss visa att en har rätt att handla exakt vilka sexleksaker en vill och samtidigt visa att Payson kan dra åt helvete. Klicka dig runt på sidan, hitta nya sätt att njuta och utveckla din sexuella värld!
0 kommentarer