sommarflört eller något mer?!

Ni vet den där känslan av att inte riktigt veta vad som händer i en relation? Är det bara ligg, lite hångel eller något i väntan på något större? Vem vet? Sicken tur att det då finns test som kan hjälpa till att reda ut begreppen. 
 
Mitt gamla jobb, Veckorevyn, levererar detta test i senaste numret Som jag med inlevelse gjorde tillsammans med henom nu i helgen. Och vi klarade det! Även fast vi inte är det minsta lika personerna på bilden, så kunde vi kryssa för olika svar och kamma hem rätt poäng. 
 
 
Skämt åsido, Veckorevyn ska ha kärlek, pepp och några hundra rosor - hela testet innehåller pronomet hen. Dom har alltså levererat ett helt könsneutralt relationstest! Det känns bra att jag lämnade kvar mig något så viktigt och peppigt som hen. Så VR, bra jobbat! Det glädjer mig otroligt att ni fortfarande använder hen. Ni gör skillnad. 
 
 
 
ps. och ja, givetvis blev jag glad att vi klarade testet, även om det inte är vetenskapligt baserat så känns det likväl bra. fast när det kommer till kärlek så är jag ganska töntig. ge mig horoskop, siffror, stjärnor - jag sväljer allt så länge resultatet är bra.
0 kommentarer