Kontakta mig

Kontakt

 

För projekt, uppdrag, samarbeten, eller om du är intresserad av en skräddarsydd föreläsning – tveka inte att höra av dig.

Jag har tidigare erfarenhet av motiverande samtal, hålla föreläsningar och utbildningar samt sexualupplysning för Veckorevyn och RFSU.

Det jag kan erbjuda är skräddarsydda föreläsningar efter just ert behov. Kroppens anatomi, lust, hbtq, säkrare sex, könssjukdomar, kondomskola, kåthet – innehållet kan styras beroende på målgrupp. Motiverande samtal, diskussioner, tid för egna reflektioner, gruppövningar – allt baserat på fakta. Inga moralkakor så långt ögat når, utan öppna samtal med högt i tak är det jag eftersträvar.

 

Har du frågor om sex, kärlek, kondomer, könens anatomi eller annat som rör sexologins gigantiska värld: maila mig på [email protected] så återkommer jag snarast.

1 kommentar
J1992

Hej. jag såg att du hade läst kursen Historia A, Från bonde- till tjänstesamhälle, jag läser den nu och undrar ifall du har några anteckningar eller så som jag skulle kunna ta del av? Förstår om du tycker det är skumt att jag frågar men tänkte att det inte skadar :)

Trevlig helg :D