låt mig smeta in dig med min sats

Är det jag som övertolkar denna textrad? Eller visst trallar hen om att hen vill smeta in sin sexpartner med sin sats? 
 
So lets get undressed
Cause you look a little lonely
I'll make u scream
Hey
I'll make u laugh
Cover your body with my autograph
So lets get undressed
Cause i wanna see you naked

För vad kan hen annars syfta på? Hela låten handlar ju om att hen vill knulla! Så en liten beskrivning om vad hen vill göra med sperman är ju inte helt felplacerad i denna låt. Fast det låter ju som att hen skulle pumpa ut flera liter, med tanke på att hen vill täcka någon... Men i rätt position kan en ju få till en ganska bra spridning. 
 
Sen vet jag ju iofs inte hur många som analyserar låtar efter denna modell eller ens lyssnar på fraserna som levereras. Men det blir ofta så, mitt fält är ju sex - så det blandas lätt in i allt jag hör, ser och läser. 
 
Om vi förflyttar detta scenario till verkligheten är det alltid en god idé att kolla med den en är med vad hen föredrar. Behålla kondomen på och tömma hela satsen där? Sikta på en viss kroppsdel? Inte vara i närheten eller täcka hela kroppen som Kim Cesarion föreslår? Checka läget och handla därefter. Det finns nog väldigt få som gillar att bli "överraskade". 
0 kommentarer