pepp 1 eller pepp 2?

I morgon när vi kommer till London har deras Pride-vecka börjat. Jag som är en stor beundrare och vurmare för Pride, är extra peppad över att vi råkar befinna oss på plats under denna fantastiska vecka. Har hängt på Stockholm Pride sen jag var femton, så ska bli fint att hänga under London Pride. 
 
Men vad har en på sig under Pride-paraden? Här är mina två bästa förslag just nu:
 
- svart spetstopp med förslagsvis röd bh, eller ingen alls och kanske tejp över bröstvårtorna? Hade ett spetslinne förrförra året när jag åkte med RFSL Ungdoms flak. 
- eller denna? svinpeppig tröja med ett av mina favvo-slagord? Tillsammans med ett par shorts så att en kan dansa? 
 
- eller så kör vi på något helt annat? Hoppar in i ett visst tema-tåg eller går loss bland regnbågsfärgade plagg? Vi har skrivit upp en dekadent sexbutik som ska vara "något utöver det vanliga", vad det nu kan betyda. Oavsett klädesplagg så kommer det bli häftigt, kärleksbombat och mäktigt. 
0 kommentarer