min sista deadline för VR.

 
Hej lilla blogg, har haft uppehåll i nästan en månad. Och i morgon har jag min allra sista deadline för VeckoRevyn. Har precis valt ut sex frågor som kommer finnas med i nummer 06 som borde trilla ner i brevlådan hos folk i slutet av maj, om jag räknat rätt. 
 
Det har varit en omvälvande månad. Jag har gråtit, skrattat, fått så jävla mycket pepp att jag gråtit, skrattat, rodnat, kiknat av fniss och känt den där varma känslan av kärlek i magen, haft ångest, tittat upp i tak och funderat över min framtid, gått på möten, skrivit listor, mailat förebilder och idoler, planerat min framtid och ångrat mig, skrivit mindmaps där pappret inte räckt till och resonerat om och om igen. 
 
Och svarat på denna fråga ungefär hundra gånger: Men vad ska du göra nu?
Rätt svar: Vad ska jag INTE göra? (köpa villa, volvo, vovve, ge upp mina drömmar, omskola mig till hantverkare, osv.) förutom det ska jag göra allt. När, var, hur, varför, med vem - det är sånt som löser sig.  
0 kommentarer