LUBRIKATION

Insåg precis ett nytt mål jag har i mitt liv:
- att få Word att sluta rödmarkera LUBRIKATION.

Det kan väl inte vara helt orimligt? Det finns få saker som jag stör mig på i vardagen, som att se ett av världens bästa ord rödmarkeras. För att word inte har det inlagt? För att folk inte använder det? För att det vanligtvis inte ingår i folks vokabulär?

Oavsett anledning så ska det bli ändring på det. LUBRIKATION är ett viktigt ord.
- det är vätskan som skapas i fittan vid kåthet. För att fittan ska kunna omsluta exempelvis en dildo, en kuk eller två fingrar behövs glid. LUBRIKATION är kroppens egna glidmedel. Smidig funktion kroppen har va?
Kukens motsvarighet är erektion, att kuken blodfylls och blir hård. (vill tillägga att erektion inte blir rödmarkerat på varken iphone el min mac...)

Revolution mina vänner! Att få in LUBRIKATION i word är ett bra steg.

0 kommentarer