min hundraprocentsvecka

Har haft min första vecka som hundraprocentare, vilket innebär att jag från och med i måndags enbart har en kurs kvar som går på heltid. Och en liten utvärdering av första veckan är väl lämplig? 
- hur mycket tid har en inte som hundraprocentare? Eller är det jag som är i chock? Förutom att hålla plugget i schack så har jag hunnit med: att hänga med en fantastisk mops, se de rosa träden i kungsan med Ove, äta lunch med Moa på SU, äta både middag och lunch med ena syrran, jobbat 9 h, varit på Hallongalan med Michelle, vaxat mig, promenerat strukturerat 6h, hängt ett dygn i ett litet sommarparadis utanför Bromma, haft bubbelpickning med Ernst som innefattade rökta räkor, bubbel, salami, laxbakelser och exakt i hg chiliaioli (var länge sen jag blev så impad. Pappa hade varit exakt lika impad när hen i disken slog upp ett hekto med en enkel rörelse!) samt dansat mig svettig med finingar. 
 
 
ps. samt sökt ett jobb som jag gärna vill ha och fått kommentaren "men du som verkar så vettig, ska inte du ta och blogga om sex? Typ att folk får skicka in frågor och svar till dig?!" och kände att det är exakt det som kommer ske efter min semester. Pepp!
0 kommentarer