pollen?

Är inte pollen en såndär grej som en antingen föds med eller som blommar ut när en "blivit vuxen"? Här har en gått prickfritt genom livet, och så ska det drabba en nu?
- eller så tar min kropp ut segern för att jag gjort klart alla kurser utom en imorrn eftermiddag - genom att kötta sönder mina andningsorgan? 
 
Oklart. Men jag vet att jag inte har tid med detta. Ska ägna förmiddagen åt att införskaffa hundra saker till landet på ikea, fotas för Ottar och fira 1 år med föreningen Storasyster med Isabella.
 
Så jag har varken tid eller lust med att se ut/må som en påse mjöl. 
 
 
ps. haha som jag ser ut på bilden är min bästa min när jag springer in i idioter på krogen. dom är förvånansvärt många som säger saker som en tror att ingen någonsin kan säga. då brukar jag anlägga denna min och sen gå.
0 kommentarer