yes, I do mind.

Henderson Bryant

Hello,
How are you today?. You look cool with your beautiful smile, I admire you and I did find you welcoming. I stumbled on your profile while browsing through some minutes ago, so i decided to drop some lines. I'd like to know you better if you don't mind.

God bless you,
Bryant Henderson

 

 

 

Jag har så himla svårt att ta denna typ av mail som trillar in lite då och då på fb seriöst, men vilka är dessa människor? Hur hittar en mig? Och varför? Vilka är alla främmande 40+´are från staterna osv som tror att vi ska hänga eller gänga? Får en del till min fragacar0-mail, men det ser jag som spam. Men kan en spama på fb med? Kan vi säga att det är spam och inte obehagliga typer från staterna som menar något. Hoppas på spam, orkar inte ha på samvetet alla obesvarade mess. 

- nackdelen med att ha en öppen fb. Ibland är det kompisars kompisar som kunde skicka allt möjligt till en. Och alltid samma grupp av människor - äldre män som vill "prata ett tag med en söt flicka" osv. 

1 kommentar
Fridah

Haha, jag fick samma!