så får du henne att njuta

Här kommer mitt senaste tillskott till mänskligheten osv. På tåget ner till Karlstad blev jag intervjuad av MSN Lifestyle på temat "så får du henne att njuta". Det om något är ett ämne en aldrig kan tröttna på eller bli fullärd inom. Fast det gäller ju oavsett kön som en vill få att njuta. Med tanke på att njutning är en såndär sak som varierar från till person till person samt beror på faktorer som situation, humör, kemi, tid, rum osv - så kan en hela tiden lära sig mer och mer. 
 
Här hittar ni mina tankar, tips och åsikter om nio olika påståenden. Och med tanke på att alla mina tips kommer med bilder på heteronormativa par - så bjuckar jag på en bild på mig och min tjej. Lämpligt med tanke på att det är den tjej jag får att njuta. 
 
 
henne msn njutning sex tjejsex
0 kommentarer