prostatastimulator för nybörjare!

Låt oss kicka igång mitten av veckan på bästa sätt: här kommer ännu en text jag fått skriva för Oliver & Eva! Detta är femte texten som nu finns tillgänglig, och en av de roligaste texterna jag skrivit. När jag skriver om saker som kan användas av/med fittpersoner kan jag ju tänka mig, föreställa mig och blanda in egna tankar på ett helt annat sätt än när det är leksaker för andra kön. 
- men när det kommer till prostatastimulator så är det ju något en kan relatera till på ett annat sätt. Oavsett kön har en detta område, hos personer med fitta kallas det G-punkt, hos personer med kuk kallas det P-punkt. Men det består av samma typ av vävnad, oavsett kön. Hur häftigt är inte det?
 
 
När ni trycker på denna länk kommer ni till den senaste texten. Prostastimulator för nybörjare. Men sen finns det även fyra andra texter för nybörjare som handlar om knipkulor, penisring, penispump och buttplugg. Vad ska jag skriva om nästa gång? 
 
Här kommer även ett litet tips på en prostatimulator som p3 tydligen verkar uppskatta! Lika snygg som fantastisk. 
 
Oliver & Eva p-punkt prostatastimulator sexleksaker
0 kommentarer