så får du tillbaka sexlusten

Förra veckan blev jag återigen intervjuad av Julia Kronnäs för MSN livsstil - denna gång om sexlusten!
 
 
 
Jag svarade på frågor som: Varför dalar sexlusten? Vad beror varierande sexlust på? Vad säger normerna om sexlust? Ska män ha mer sexlust än kvinnor? Vad gör en åt en dalande sexlust? Går det att kicka igång sexlusten? Har alla andra mycket bättre och hetare sexlust än en själv? 
- och så gav jag mina allra bästa tips kring hur du ska tänka kring din egen sexlust samt hur du kan kicka igång den. 
 
Och jag må vara sexualupplysare, men det är ingen raketforskning jag sysslar med. Ibland handlar det om en så enkel sak som att logga ut från FB och hångla upp din partner istället. Här kan ni läsa hela artikeln samt läsa alla tips. Enjoy! Och dela gärna. 
 
 
 
0 kommentarer