hellre ett kryss för mycket

Det var lite det som var temat för höstens val. Genusvetenskap II eller genusvetenskap B är målet. Det vore så kul att bara kötta genus, ösa på med mer kunskap och grotta ner mig i långa diskussioner. 
- eller så kanske något annat händer och jag plockar en 7,5a här och en 7,5a där. Eller så blir det något helt annat. 
 
Efter att jag bytte fokus från att köra på med masterprogrammet i sexologi nere i Malmö, så är jag istället öppen för förslag. 
- mastern vill jag ta. Utan tvekan. Men jag har inte samma hetsiga fokus, utan det kommer ske längre fram. Dessutom måste jag samla in alla intyg, papper, diplom och övrigt plock jag åstadkommit under åren. Som jag även kommer ha när jag ansöker om min auktorisation som sexologisk rådgivare hos Svenska sexologiförbundet. Men det tänkte jag ägna mig åt i höst. + utbilda och föreläsa. (Eller prata i radio om jag får ett program :))

#blogg100, dag 39
0 kommentarer