mitt stöd

I dag när jag var med i panelen så blev det framför min största publik hittills, kanske 60 pers? Jag är främst van vid att utbilda och föreläsa för grupper mellan 15-25 pers. Så detta var rekord. Och i publiken satt ett gäng nära vänner som peppade och stöttade. 
 
Och jag blir så varm i hjärtat av sånt. Att mina nära liksom peppar konstant i allt jag gör. Det är inte längre någon som blir besvärad för att jag upplyser om sex eller tycker att jag kanske borde sänka kraven - jag har istället folk som vill höra mer, tycker jag är bäst och ständigt peppar. Så jävla vackert och bra. 
 
För jag älskar att peppa alla i min närhet, även om jag inte kan just den branschen kan jag bli starstruck av en vän som kickar igång ett projekt, en annan har sålt in en text till en tidning och en tredje har köttat en monster-tenta. 
 
Och det betyder så mycket. Både att peppa själv och att veta att dom tror på mig, hejar och stöttar. För alla ni som älskar SATC - ni vet väl att dem typen av vänskap och pepp som dom skapar, aktivt leder till att kvinnor når högre positioner. Källa: en amerikansk forskning. 
 
Och oavsett om en gillar SATC eller inte - tack för att ni var med i dag! ❤️

#blogg100, dag 42
0 kommentarer