sex saker från denna helg.

- att jag höll tal för min andra halva på hennes 75årsfest (där pappan stod för 50år) inför 95 pers - och det gick bra! Improviserar, fnissigt och proppfullt med fina minnen. 
 
- att hon krattar i timmar i tomten på landet och vaktar elden på berget medan jag ligger och solar på altanen. Och hur jävla rätt det känns att hon minglar runt på landet med familjen.

- att jag sa "ba kör" till frisören och blev omvandlad till en ny person. Och att syrran gjorde detsamma!
 
- att jag kan ägna tid åt att sitta i en soffa medan hon testar jeans - utan att ha stress/ångest/panik över uppsatsen. 
 
- att solen skiner och skapar lika delar svett och fräknar på kroppen. 
 
- att jag bäddade ner mig innan 21.00 i fredags, läste några sidor och somnade sen naken nära hennes kropp. 

#blogg100, dag 54
0 kommentarer