ett år! <3

För exakt ett år sen hade vi varit ett stort mysigt gäng inne i stan som såg Prideparaden! Solen stod högt på himlen och det var en helt fantastisk dag. Mamma fick träffa E för första gången och allt var pirrigt, fnissigt och så jävla fint <3 Min mage var fullproppad med fjärilar och jag hade vid denna tid fortfarande inte fattat att hon var min. Att den vackra rödhåriga donnan med glittrande ögon ville vara min. Att hon ville vakna nära mig varje morgon och somna med mig skedandes. Att hon ville vara min! Att det faktiskt skulle vara så pass magiskt att det var vi på riktigt. Samma kväll satt vi i tanto och hon viskade i mitt öra och frågade ifall jag ville bli hennes tjej! OM jag ville <3 

Efter det har 365 fantastiska, magiska, fina, stökiga, stressiga, vardagliga och kärleksfulla dagar passerat! Tack för allt min finaste <3

0 kommentarer