tre på tre

En av de bästa sakerna med mitt jobb? Följa och plöja bokbloggar! Folk skriver så mycket, så långt och så fint om böcker. Fan vad jag älskar att möta och läsa om människor som älskar böcker. Som känner passion för läsning och som kan uttrycka det med ord. Och jag älskar att inspireras av deras utmaning. 
 
Nu hittade jag en utmaning hos Pocketlover Tre på tre! Som jag var tvungen att anmäla mig till. Dels för att jag gillar utmaningar som jag faktiskt har en chans att lyckas med. Men också för att mitt nyårslöfte var ju att pressa minst 7 böcker på engelska... Hitills är jag klar med en. En sagobok av J. K. Rowling <3
 
Så dessa tre tänkte jag hinna med mellan 1 sept och sista november. Anmäl er också!
 
1 kommentar
Lexii

Vilken bok av Rowling? Tales of Beedle the Bard? Eller en utanför Harry Potter genren? :) Kram!