avslutar året med pepp

 
Tack för det här året, jisses vilken jävla resa det varit. Det kommer sammanfattningar senare under dagen. Men jag ville mest avsluta året med min peppigaste tröja och det bästa budskapet. Och även hinta om att jag kommer ha lite extra fokus denna sorts pepp under 2015. 
 
Två tips: 
1) Det finns nu ett nytt avsnitt av Minnet fullt - om nyår. Ladda ner och lyssna! Jag och Fridah pratar om nyårsaftnar vi minns, går igenom olika traditioner, peppar inför 2015 osv. 
2) Gör en nyårspepp-lista. Nyårslöften känns inte riktigt vettigt, men däremot en lista över saker en peppar inför under kommande år, det går strålande. Lägger upp min lite senare. 

ps. om ni undrar varför jag har samma frisyr som Nick Carter, så beror det på att jag har äppelcidervinäger i hårbotten. Ännu ett tips - det neutraliserar och är bra. Vet inte så mycket mer, det är donnan och googledrottningen som sitter på all kunskap. 
0 kommentarer