god jul önskar Lenin

Sen jag började med uppsatsen och avslutade den har min dator börjat sjunga på sista versen. Ett tag kändes jag och datorn synkade, vi blev som matta av tanken av att öppna det 51 sidor långa dokumentet och rätta stavfel och meningsbyggnader. 
- men uppsatsen är klar och min dator tackade sakta men säkert för sig. Detsamma gällde även mobilen.

Och eftersom hela mitt frilansföretag sker med hjälp av en fungerande dator och en telefon - införskaffades bägge inom loppet av en timma! Lyllo försäljare, jag drog kortet och E skötte alla förhandlingar och diskussioner. Är ofta väldigt glad och lycklig över att jag har henne - men i går, när hon fixade allt som behövdes från affären till att kunna använda allt - då slog mitt hjärta lite hårdare. Jag och Ernst mest suckade och åt kexchoklad. Bra uppdelning.

Säg hej och välkomna till Esther och Karin <3 
Medan E dealade med säljaren stod jag och valde färg. Karin är en liten guldig godbit! 
1 kommentar
Moa

Snyggt!!!