vecka femtioett

Sista veckan innan jul! Och jag kommer att vara ledig på julafton för första gången på fem år. Vet inte riktigt vad jag ska göra av den dagen? Men innan dess är denna vecka fullmatad med detta:
 
- poddmys med Fridah! <3 vi spelade in två avsnitt till av Minnet fullt!
- glögg hos RFSU
- gå på Håkan-filmen med Moa. Det kommer att bli så mysigt <3
- få ihop fakturorna för höstens uppdrag och fastställa allt
- ett tre-timmarspass och ett fyra-timmarspass på lättare svenska för rfsu
- julbord med la familia ute på Taxinge
- ska testa Dans Soft på friskis. Någon som testat detta? Jag tänker att det blir bra för min hjärna att kordinera kroppsdelar
- middag med Isabella! 
- tre pass på Pocket Shop Kultan. Kom förbi torsdag, fredag och lördag eftermiddag
- yoga
- introduktionskurs - för tredje och sista gången ska jag ta tag i mitt körkort och inleder detta med att åter igen gå denna fantastiska kurs. Nu ska det bli av! 
- fixa de sista julklapparna
- få ihop lite recensioner för några av böckerna jag läst den senaste tiden. 

Såhär såg det ut i går kväll när jag och Fridah spelade in två avsnitt på raken av Minnet Fullt <3
minnet fullt
0 kommentarer