auktoriserad sexualrådgivare

Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta gårdagen, den var för övermäktig på så många vis och jag vet inte hur många gånger jag grät för att jag var så lycklig, peppad, överexalterad och så fruktansvärt jävla stolt över mig. 
 
Följande scenario: jag sitter i en lokal med auktoriserade sexologer från hela Sverige. Jag har redan fått en känga av dåligt självförtroende när jag räcker upp handen. Hasplar ur mina utbildningar, alla tusen kurser jag läst, allt mitt arbete med RFSU, RFSL Ungdom och allt annat jag gjort. - Vad kan jag göra av det?
 
Och får svaret: Då anser vi att det är dags för dig att hitta en handledare. Gällande första steget så har du kommit långt. Du kommer säkert kunna tillgodaräkna dig flera handledaretimmar som du fått under dina uppdrag. Men det är vad vi kan säga på rak arm, vad kul!
 
FATTAR NI MIN LYCKA? JAG FLINADE OCH VÄXTE NÅGRA CM. Allt mitt stök genom åren med kurser över hela Sverige, alla projekt jag kastat mig på för att det känns rätt i hjärtat och alla timmar jag har lagt ned på min utbildning. Det är nu jag kan baka ihop något av det. 
 
Firade genom att dricka jordgubbsbubbel, ligga med min tjej och somna nära hennes febervarma kropp. Bästa AHD någonsin. 
 
0 kommentarer