mööööte

 
Träffade denna donna i fredags och smidde planer på löpande band. Och som jag njöt! Det finns något magiskt med att hänga med intelligenta vänner som sprudlar av pepp, kunskap och bra stämning - men att dessutom planera kommande uppdrag, äventyr och pepp?! Det finns inga gränser för vad vi kan åstadkomma. 
 
Och jag känner att en ny era är på g. Tiden då vi faktiskt kammar till oss och samarbetar. Åstadkommer skillnader och påverkar. Ibland vill jag bara gasta om att vi måste ta systerskapet på allvar och se hur samhället egentligen ser ut - och ändra det. Det tror jag vi kommer få se mer av under kommande året. Men åter till mig och Fridah, att ha äran att få göra planer och spika projekt med denna pärla, det kan bara sluta i succé! Dessutom kommer vi kicka igång det vi har på g inom en snar framtid. Och jag är så jävla pepp!
1 kommentar
Fridah

IIIH! POWER POWER POWER! Jag är, som man ser på bilden, den mest peppade och lyckliga människan som någonsin gått i ett par skor.