sex månader

Att fira sex månader med någon - hur gör en? Visst har jag haft relationer förut, men har aldrig varit med någon som ansett det vara värt att fira den kärlek vi hade. Och det kan en väl säga i efterhand att den kanske inte direkt var... 
 
Men, med E. Vi firar varje månad, och det bästa med detta förutom att jag ständigt får hylla vår kärlek med henne, är att det inte behöver vara något stort, dyrt eller extraordinärt. Att bara ha en kväll utan mobiler är en magiskt sätt för mig att fira. Släng på en film som jag inte somnar i eller tre timmar av hångel, och jag svävar på moln. Det finns ingen hets om att vi måste hänga på en dyr restaurang eller ständigt köpa presenter till varandra. Att bara få hänga med henne är fantastiskt i sig och något mer än så behövs knappast.
 
 
Jag hade en kort föreläsning på förmiddagen, sen ägnade vi resten av dagen åt att hångla och hänga. Jag fick en bukett innehållandes nejlikor och vi såg sista avsnittet av Orange is the new black. På kvällen åt vi på vapiano och såg sen Blå är den varmaste färgen. Med andra ord hade vi en helt magisk dag och vi firade vår kärlek på bästa sätt. 
 
det ser lite ut som att jag går på speed, men jag är bara överpepp för att jag får hänga med min tjej <3 Grattis till oss och tack för att du gjort dom senaste sex månaderna till dom bästa. 
0 kommentarer