finn ett fel?

Vi ser en vanlig sida. Jag har loggat ut från facebook. En ser lite av mitt skrivbord, att min papperskorg är fylld och att jag är inne på lite olika sidor. Men vad är det för reklam som dyker upp direkt när jag loggat ut?
 
Nej men, en liten reklam för en av Sveriges största dejtingsidor. Så lämpligt! Inte. Jag tänker ju att facebook kan reglera vilken typ av reklam en får se beroende på vilka uppgifter en fyller i? Jag får bla mycket reklam om böcker och författare - för att jag fyllt i saker som rör dessa områden? Utöver det får jag väldigt mycket reklam om underkläder och dylikt. 
 
Men borde inte detta även indikera att facebook har koll på att jag 1) är upptagen 2) med en tjej?
- och att jag inte är ett dugg intresserad av varken dejta eller män. 
 
Skulle det vara jag som är den där lilla rosa personen i mitten iklädd klänning? Som vill dejta dom där? Tillåt mig småle. Jag tycker att det är en jättefin idé att dejta via nätet och att en verkligen kan träffa den rätte för en natt eller två online - men det är något som är så pass långt borta från den värld jag lever i nu. Jag har liksom aldrig varit mer fast i en relation, och älskar allt med det. 
 
 
Så för er som vill knulla, flörta, dejta, leta efter drömpartnern - gå loss på nätet! Berätta alltid för någon om du ska bestämma träff med en främling osv och lämna inte ut dina bankuppgifter till någon du inte träffat än. Osv. 
- men till oss som redan är upptagna med en, och är mer än nöjda så - blir denna typ av reklam rejält bortkastad.
 
 
dejta på nätet
1 kommentar
E

Jag finner två fel! ;)